درب ضد سرقت خوب چه مشخصاتی دارد

معرفی بهترین درب‌های ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت، که محصولی است که در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. درست است که این محصول در هر نوعی مانع از ورود سارقین به خانه و یا شرکت شما می‌شود اما وقتی شما یک درب با استاندارد جهانی را تهیه می‌کنید، خیالتان بابت استحکام و دوام آن آسوده است. شما با استفاده از بهترین درب‌های ضد سرقت، متوجه می‌شوید که این محصول علاوه بر اینکه از ورود سارقین به محیط داخلی شما جلوگیری می‌کند، طول عمر و دوام بالایی نیز دارد‌. 

ویژگی‌های درب ضد سرقت خوب با درب ضد سرقت معمولی متفاوت است. در واقع همین تفاوت در ویژگی‌ها و مشخصات است که باعث تفاوت قیمت محصولات مختلف با یکدیگر خواهد شد. در حقیقت درب ضد سرقت خوب دارای استانداردهای جهانی است. این یعنی برخی از ویژگی‌ها و مشخصات، جزو استانداردهای جهانی هستند که فقط در درب ضد سرقت خوب رعایت می‌شود. 

اما این ویژگی‌ها چه هستند؟
 

درب ضد سرقت خوب

مشخصات درب ضد سرقت خوب

درب ضد سرقت یکی از پرفروش‌ترین و مهم‌ترین انواع درب محسوب می‌شود که ساختار متفاوتی نسبت به سایر درب‌ها دارد. استراکچر داخلی این محصول به صورتی است که یک ورقه فولادی در آن تعبیه می‌شود که گاهی همراه با قوطی کشی نیز هست. تمامی انواع درب ضد سرقت از این استراکچر داخلی بهره‌مند هستند اما درب ضد سرقت خوب و استاندارد، دارای ورق فولادی سرتاسری در ساختار خود است. در صورتی که ورق فولادی داخلی درب ضد سرقت معمولی به صورت ۷۰ درصدی است. با هم مروری بر مشخصات درب ضد سرقت خوب خواهیم داشت.

  • درب ضد سرقت خوب دارای استراکچر داخلی با ورق فولادی سرتاسری داخلی است‌.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های درب ضد سرقت خوب و استاندارد، بهره‌مند بودن از دوربین چشمی با زاویه دید بالا می‌باشد.
  • درب ضد سرقت استاندارد دارای دستگیره‌های با جنس عالی مانند آلومینیوم است و کیفیت رنگ بالایی است.
  • یکی از مشخصات درب ضد سرقت خوب این است که لولاهای آن قابل تنظیم شدن هستند. 
  • رنگ درب ضد سرقت استاندارد و خوب، از نوع استاتیک است و دوام بسیار بالایی دارد.
  • کیفیت بسته شدن درب ضد سرقت خوب و استاندارد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات این محصول است. این یعنی این در حالت استاندارد، درب راحت و بدون سر و صدا بسته می‌شود. درب ضد سرقت خوب حتی با فشار آرام انگشتان نیز بسته خواهد شد‌. 
  • درب ضد سرقت خوب علاوه بر ورقه فولادی در ساختار خود، دارای قوطی کشی نیز هست.
  • در این محصول از یراق آلات با برندی ترک که گارانتی نیز دارند، استفاده می‌شود.
  • درب ضد سرقت استاندارد عایق صدا و حرارت نیز هست.
  • این محصول در نوع خوب، دارای خدمات پس از فروش است. 

نصب آسان و سریع، دیر خراب شدن محصول و یا یراق آلات آن، امنیت بسیار بالا، تنوع در طراحی، جلوگیری از انتقال رطوبت، صدا و حرارت، ساختار غیر قابل اهرم شدن، ضد ضربه و ضد تخریب بودن، داشتن قفل‌های شب‌بند و... از دیگر مشخصات و ویژگی‌های درب ضد سرقت خوب محسوب می‌شوند.

معرفی چند مدل درب‌ ضد سرقت خوب

حالا که با مشخصات درب ضد سرقت خوب آشنا شدیم به بررسی چند مدل از انواع درب ضد سرقت سری لوکس شرکت دژ می‌پردازیم. 

درب ضد سرقت تک لنگه سری لوکس مدل DZ-202

این محصول یکی از بهترین محصولات تک لنگه دژ محسوب می‌شود. ضخامت ورق چهارچوب این درب 1.5 میل است و ضخامت ام دی اف آن 10 میل می‌باشد. درب ضد سرقت تک لنگه سری لوکس مدل DZ-202 با پهنای چهارچوب 18 سانتی‌متری و رنگ چهارچوب الکترواستاتیک یکی از محصولاتی است که از قفل اصلی 4 زبانه و کمکی 3 زبانه کالی ترکیه بهره می‌برد. این قفل 5 سال گارانتی دارد. استراکچر داخلی درب، دارای ورق فولادی سرتاسری است و برای استحکام بیشتر از قوطی کشی نیز استفاده شده است. در محصول دارای ۵ سال گارانتی قفل ها و۱۰ سال خدمات پس از فروش است. 3 لولا، قفل پستچی و 4 پین گاوصندوقی نیز در این درب تعبیه شده است. چشمی آن درجه یک واید از برند هایکو می‌باشد. در این درب از یونولیت در فضاهای خالی برای عایق صوتی و حرارتی استفاده شده است.

درب ضد سرقت تک لنگه سری لوکس مدل DZ-277

درب ضد سرقت تک لنگه سری لوکس مدل DZ-277 محصولی با 3 لولا، 4 پین گاوصندوقی و 1 قفل پستچی است. قفل اصلی 4 زبانه و کمکی 3 زبانه کالی ترکیه در آن به کار رفته است. این کالا دارای 10 سال خدمت پس از فروش است و قفل‌های ان 5 سال گارانتی دارند. چشمی درجه یک واید هایکو در این درب به کار رفته است. ضخامت کلاف این درب 1.35 میل است. پهنای چهارچوب 18 سانت است و رنگ چهارچوب الکترواستاتیک می‌باشد. ضخامت ام دی اف این محصول 10 میل است. رنگ رویه این درب ضد سرقت خوب، پلی یورتان با برند گنج ترکیه است. استراکچر داخلی آن ورق فولادی سرتاسری همراه با قوطی کشی است. 

همان‌طور که مشاهده کردید، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این دو درب، شبیه به هم بودند زیرا هر دو از دسته لوکس دژ هستند و جزو مرغوب‌ترین و بهترین درب‌های ضد سرقت به شمار می‌آیند. به وب‌سایت دژ مراجعه نمایید از انواع دیگر شرکت دژ مانند درب ضد سرقت لابی سری لوکس مدل DZ-1065، درب ضد سرقت تک لنگه سری لوکس ترمو مدل DZ-175 و حتی محصولات وارداتی ترکیه مانند درب ضد سرقت وارداتی از ترکیه مدل DZ-608 دیدن کنید. مشخصات تمامی محصولات دژ در وب‌سایت این مجموعه درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجرب دژ تماس بگیرید و با آنها مشاوره رایگان داشته باشید. 
 

درب ضد سرقت خوب

اجزای درب ضد سرقت خوب

درب ضد سرقت خوب از یک سری مهمترین و اصلی ترین اجزا تشکیل و تهیه شده است که شما نیز می توانید در خرید این محصول، به این آیتم ها توجه لازم و ویژه ای را داشته باشید. از مهمترین این اجزا در یک در ضد سرقت خوب می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • قفل درب ضد سرقت: مهمترین اجزای مورد استفاده در درب های ضد سرقت، قفل های تعبیه شده در این محصولات می باشد که هوشمند بوده و غیر قابل باز شدن می باشد.
  • زنجیر درب ضد سرقت: اگر شما نیز به دنبال خرید درب ضد سرقت خوب و باکیفیت هستید، می توانید به زنجیر درب مورد نظر خود نیز توجه لازم را داشته باشید که این زنجیر درب را به شکل نیمه باز کرده و اجازه ورود به دیگران را نخواهد داد.
  •  چشمی درب ضد سرقت: شما می توانید به کمک چشمی تعبیه شده بر روی درب ضد سرقت مورد نظر خود، افرادی را که پشت درب هستند را به شکل کامل مورد مشاهده قرار دهید بدون آنکه نیازی به باز کردن درب داشته باشید.
  • استراکچر درب ضد سرقت: استراکچر همان جزء اصلی درب می باشد که سایر اجزا بر روی آن سوار می شوند. امروزه برای ساخت و طراحی استراکچرهای درب های ضد سرقت از بهترین انواع چوب و فلز استفاده می کنند تا بتوانند مقاومت و امنیت بسیار بالایی را به ارمغان آورند.
  • رویه درب ضد سرقت: شما می توانید روکش های بسیار مختلفی را مورد مشاهده قرار دهید که بر روی درب های ضد سرقت نصب و چسبانده می شود که هر یک از این رویه ها دارای طرح ها و نقش های مختلفی هستند و شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین این رویه ها را انتخاب کنید.

یراق آلات درب ضد سرقت

رنگ درب ضد سرقت خوب

افرادی که قصد دارند تا یکی از درب ضد سرقت خوب و بی نظیر را تهیه و خریداری کنند، می توانند این فرصت طلایی و باشکوه پیش روی خود را از دست ندهند و از همین وب سایت پیش روی خود اقدام به خرید داشته باشند. البته برای خرید درب ضد سرقت خوب و باکیفیت بایستی به رنگ درب مورد نظر خود نیز توجه داشته باشید و سعی کنید تا رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ دکوراسیون منزل یا محل اداری شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

لازم است بدانید که امروزه با استفاده از مواد اولیه بسیار بالا و تجهیزات مدرن می توانند رنگ درب های ضد سرقت را طوری اجرا کنند که از پایداری بسیار بالایی برخوردار باشد. شما نیز می توانید در هنگام خرید این محصول، به رنگ و نوع رنگ استفاده شده در درب ضد سرقت توجه لازم و کافی را داشته باشید تا از این طریق یکی از باکیفیت ترین و مرغوبترین آنها را تهیه نمایید.

    ثبت نظر