نحوه صحیح اندازه گیری فریم انتظار برای درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین مسائلی که در زمینه درب ضد سرقت باید در نظر داشته باشید، فریم انتظار برای درب های ضد سرقت می باشد. به طور کلی می توان گفت که در طراحی فریم باید از مهندسین حرفه ای که در زمینه ساخت درب های ضد سرقت و نصب آن ها اطلاعات لازم و کافی را دارند کمک بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید فریم انتظار را تکمیل کند تا درب برای این فریم انتظار نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی می توان گفت که فریم انتظار یکی از مهم ترین بخش های نصب درب ضد سرقت به شمار می رود و در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند طول عمر و کارایی درب را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

ابعاد فریم درب های ضد سرقت برای پروژه های در حال ساخت

در پروژه های در حال ساخت و زمانی که چارچوب و فریم هنوز ساخته نشده است معمولا یک فریم 4 در 8 سانتی متر را در نظر می گیرند و ابعادی که برای درب انتظار به صورت استاندارد در نظر می گیرند نیز 106 در 211 می باشد. نکته بسیار مهمی که درباره ابعاد درب ضد سرقت در این پروژه ها وجود دارد و باید به آن دقت کنید این است که زمانی که شما اندازه ای را تعیین می کنید یک سانتی متر از طول و یک سانتی متر از عرض به عنوان بادخور در نظر گرفته می شود و ابعاد درب استاندارد در واقع تبدیل به 105 در 210 می شود. شما می توانید برای تعیین اندازه درب های ضد سرقت خود از تیم فنی ما کمک بگیرید تا بهترین ابعاد را برای درب های خود تعیین کنید.

اندازه چهارچوب برای تعویض درب ها در ساختمان های قدیمی با درب ضد سرقت جدید

یکی از مباحثی که همواره در زمینه استفاده از درب های ضد سرقت در ساختمان های جدید به کار برده می شده است، استفاده از درب های ضد سرقت جدید در ساختمان های قدیمی است. البته می توان گفت که بسته به نوع ساختمان می توان از انواع درب های ضد سرقت جدید در ساختمان های قدیمی هم استفاده کرد و یکی از خدمات ارائه شده در این زمینه را می توان تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت دانست. این خدمات توسط دژ درب انجام می شود و شما به عنوان یک خریدار می توانید نسبت به خریداری و استفاده از این محصولات اقدام نمایید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید خدمات مشاوره و بازدید رایگان از محل نصب درب، حتما شما را در انتخاب و تعویض درب یاری خواهد کرد.

زمانی که قصد دارید ابعاد درب ضد سرقت را برای پروژه های قدیمی و خانه هایی که دارای فریم در هستند اندازه گیری کنید نحوه انجام کار کاملا متفاوت خواهد بود. در این پروژه ها شما برای اندازه گیری عرض درب ها باید بخش داخلی فریم را اندازه گیری کنید ولی برای اندازه گیری ارتفاع حتما باید دقت داشته باشید که از دهنه داخل فریم در بخش بالایی تا کف داخل منزل را اندازه گیری کنید. در این پروژه ها نیز بعد از اندازه گیری ابعاد یک سانتی متر به عنوان بادخور و جهت ملات ریزی در زمان نصب در نظر گرفته می شود و درب نهایی در نهایت با ابعاد جدید ساخته می شود. به عنوان مثال اگر ابعاد فریم خانه قدیمی شما 108 در 212 سانتی متر باشد درب ضد سرقتی که برای شما ساخته می شود در ابعاد 107 در 211 ساخته خواهد شد و به شما تحویل داده می شود. شما در این پروژه ها نیز می توانید از نیروهای متخصص ما برای اندازه گیری ابعاد درب ضد سرقت کمک بگیرید.

یک نکته بسیار مهم درباره فریم درب در ساختمان های قدیمی

در برخی از خانه هایی که فریم به صورت استاندارد ساخته نشده است به عنوان مثال ابعاد درب ضد سرقت یا درب های عادی 100 در 205 می باشد اگر یه سانتی متر به عنوان بادخور در نظر بگیریم بازشوی مفید درب 84 سانتی متر خواهد بود که این میزان بازشو برای درب ها به هیچ وجه استاندارد نیست و نمی توان آن را پیاده سازی کرد. در چنین شرایطی تیم فنی ما ناچار به تخریب فریم قدیمی شما خواهد شد و فریم جدید را نیز با ابعاد استانداردی که در بخش قبلی بیان کردیم برای شما می سازد. نکته مهم این است که در این شرایط کارشناس شرکت ما حتما برای اندازه گیری های دقیق باید به منزل شما مراجعه کند. 

برای مطالعه بیشتر در این مورد لطفا مقاله ی دیگر ما درباره  ابعاد درب ضد سرقت را مطالعه  نمایید .

 

    ثبت نظر