ویژگی ها و نحوه تشخیص درب ضد سرقت ترک

امروزه درب های ضد سرقت به طور گسترده ای در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند و احتمالا اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به تامین امنیت محیط خود هستید دوست دارید از درب ضد سرقت کشور ترکیه که به نام درب ضد سرقت ترک شناخته می شوند استفاده کنید. درب های ترک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث می شوند تا امنیت منزل و ساختمان شما به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره ویژگی های این سری از دربها صحبت کنیم و اطلاعات  جامع و مفیدی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید یک درب ضد سرقت را دارید و یا این که دوست دارید با ویژگی های درب های ضد سرقت ترک بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم حتما در این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های درب ضد سرقت ترک و نحوه تشخیص درب ضد سرقت ترک

قطعاً برای ما بسیار مهم است که از اصل بودن و اورجینال بودن درب ضد سرقتی که قصد خرید آن را داریم، مطمئن شویم. اما این آیا این امر ممکن است؟ خوشبختانه بله ما می ‌توانیم با آگاهی داشتن نسبت به چند مورد از اصل بودن این کالا اطمینان حاصل کنیم. یکی از روش‌های تشخیص درب ضد سرقت ترک این است که بدانیم این محصول غالباً دارای چهارچوب کشویی می‌ باشد. این کالا هم در انواع مدرن و هم در انواع کلاسیک وارد کشور می‌ شود و غالباً دارای قفل‌ های محکم انواع مونو، مولتی یا مرکزی است و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این دربها  جزو بهترین در بین تمامی مدل های درب های ضد سرقت می باشند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند به عنوان یک گزینه مناسب برای درب ورودی ساختمان شناخته شوند. به طور کلی درب های ضد سرقت ترک به دو روش وارد کشور می شوند.

اولین روش واردات مستقیم درب های ترک از کشورهای دیگر است. در این روش درب های ترک که در کشورهای دیگر تولید می شوند به صورت وارداتی وارد کشور شده و شما می توانید به سادگی اقدام به خرید آنها کنید.

در روش دوم قطعات درب های ضد سرقت ترک از کشورهای دیگر وارد کشور شده و درب ضد سرقت در داخل کشور تولید می شود. امروزه پیدا کردن یک درب ضد سرقت امن کار بسیار سختی شده است ولی شما با استفاده از درب های ترک می توانید نسبت به این موضوع اطمینان کاملی داشته باشید.

درب ضد سرقت ترک مشخصات
ضخامت ورق چهارچوب ۱/۵ میل
پهنای چهارچوب ۱۸ سانت
رنگ چهارچوب الکترواستاتیک
رنگ رویه پلی یورتان ( برند گنج ترکیه )
نوع روکش روکش طبیعی چوب (راش و گردو)
قفل اصلی ۴ زبانه و کمکی ۳ زبانه قفل کاله ترکیه ای با ۵ سال ضمانت
دستگیره و درکوب یراق و دستگیره ترک با ۵ سال ضمانت
ابعاد درب ضد سرقت ۲۱۰ در ۱۱۰ سانتیمتر
استراکچر داخل درب ورق فولادی بصورت سرتاسری و قوطی کشی جهت استحکام
ضخامت کلاف درب ۱/۲۵ میل
قابلیت تغییر دستگیره و درکوب دارد
زمان تحویل ۲۵ روز
ضمانت و گارانتی ۵ سال گارانتی قفل ها و۱۰ سال خدمات پس از فروش
قفل پستچی دارد
پین ثابت دارای ۴ پین گاوصندوقی
عایق دارای یونولیت در فضاهای خالی جهت عایق صوتی و حرارتی
لولا دارای ۳ لولا
قابلیت تغییر ابعاد بصورت سفارشی
قابلیت ضد دیلم کردن چارچوب و کلاف بصورت سفارشی
چشمی

درجه یک واید

 

کیفیت درب های ضد سرقت ترک

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص ویژگی های درب های ضد سرقت ترک وجود دارد که باعث محبوبیت بسیار زیاد این محصول در ایران شده است این است که کیفیت این درب های ضد سرقت بسیار بالا است و با بهترین شرایط تولید می شوند و به همین دلیل امروزه شاهد آن هستیم که درب های ترک به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شوند و در بسیاری از کشورهای مدرن دنیا نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر با درب های ضد سرقت آشنایی کاملی داشته باشید احتمالا می دانید که درب ضد سرقت ترک دارای قطعات بسیار با کیفیتی است و در تمامی مراحل ساخت این درب ها نکات کیفی به خوبی رعایت می شود و به همین علت است که امروزه مشتریان بسیار زیادی دارد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که برای ساختمان خود نیازمند یک درب ضد سرقت با کیفیت هستید توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه فرصت خرید درب ضد سرقت ترک را از دست ندهید.

امنیت بالا 

درب ضد سرقت ترک دارای ویژگی های بسیار زیادی است که باعث شده است تا به عنوان یک محصول درجه یک در این زمینه شناخته شود. یکی از مهمترین ویژگی های درب های ضد سرقت ترک این است که دارای امنیت بسیار بالایی هستند. در واقع زمانی که شما اقدام به نصب این درب های ضد سرقت بر روی ساختمان خود می کنید هیچ شخصی بدون داشتن کلید و به صورت مستقیم نمی تواند وارد خانه شما شود و این درب های ضد سرقت با هیچ نوع کلید و یا روش دیگری باز نمی شوند. به همین دلیل در صورتی که خودتان نکات ایمنی را رعایت کنید و کلید ساختمان خود را به شخص دیگری ندهید و یا امکان کپی برداری از آن را برای شخصی فراهم نکنید احتمال این که شخصی بتواند بدون داشتن کلید وارد ساختمان شما شود به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

درب ضد سرقت خوب

برخی از ویژگی های ساختاری 

در بخش های قبلی درباره امنیت بسیار بالای این درب ها صحبت کردیم و بیان کردیم که با نصب این درب های ضد سرقت هیچ شخص دیگری بدون داشتن کلید نمی تواند وارد ساختمان شود. در خصوص نکات و ویژگی های امنیتی این درب های ضد سرقت باید بدانید که امروزه شما می توانید لولاهای درب ضد سرقت ترک خود را از داخل مشاهده کنید که این موضوع مزایای زیادی را می تواند برای شما داشته باشد.

علاوه بر این، این درب ها معمولا به صورت 180 درجه باز می شوند که این موضوع نیز یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم درب های ضد سرقت ترک به شمار می آید. مقاومت این درب ها در برابر ضربه بسیار زیاد است و نیازی نیست که در زمان خرید در ضد سرقت ترک نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید. نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید ابعاد این درب های ضد سرقت می باشد که بسیار مناسب است و شما به راحتی می توانید اکثر وسایل مورد نیاز ساختمان خود را از آن عبور دهید.

برای آشنایی با ابعاد درب ضد سرقت می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید :

زیبایی

شاید با مطالعه این مطلب تا به اینجای مطلب گمان کرده باشید که این درب های ضد سرقت تنها کیفیت بالایی دارند ولی باید بدانید که یکی از مهمترین ویژگی های آنها این است که نسبت به سایر درب های ضد سرقت ظاهر فوق العاده زیباتری را دارند و در نتیجه می توانند زیبایی ساختمان شما را چند برابر کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که به زیبایی درب های ضد سرقت خریداری شده خود توجه می کنید باید بدانید که درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین گزینه هایی است که از نظر زیبایی در مقابل شما قرار دارد.

این درب ها از جنس MDF ساخته شده اند و بر روی آنها نیز یک روکش طبیعی چوبی قرار دارد که باعث زیبایی چند برابر این درب ها شده است. این درب ها امروزه در رنگ های مختلفی تولید می شوند که شما می توانید متناسب با سلیقه خود هر یک از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نصب راحت و امن 

یکی دیگر از ویژگی های درب ضد سرقت ترک که امروزه باعث محبوبیت بسیار زیاد این محصول شده است این است که نصب آن بسیار ساده است و شما بدون هیچ گونه مشکلی می توانید اقدام به نصب این درب های ضد سرقت کنید. دقت داشته باشید که برخلاف بسیاری از درب های معمولی و حتی درب های ضد سرقت دیگر که معمولا به یک نقطه وصل می شوند این درب های ترک به چندین نقطه متصل می شوند که این موضوع باعث افزایش امنیت منزل و ساختمان شما خواهد شد. یکی دیگر از نکات امنیتی که باید در خصوص درب های ضد سرقت ترک بدانید این است که این درب ها بعد از نصب با هیچ روشی اهرم نمی شوند و به همین علت شما می توانید نسبت به امنیت کامل آن نهایت اطمینان را داشته باشید.

درب های ضد سرقت ترک عایق های بسیار خوبی هستند

عایق صوت و حرارت بودن از دیگر ویژگی های درب ضد سرقت ترک به شمار می آید که امروزه برای خرید درب های ضد سرقت حتما باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. امروزه با توجه به شهرنشینی و سر و صدای بسیار زیاد خیابان ها افراد زیادی علاقه مند هستند تا بتوانند ساختمان خود را به صورت کامل عایق صوتی کنند که برای انجام این کار استفاده از درب های ضد سرقت ترک می تواند راهکار بسیار خوبی باشد.

علاوه بر این برای صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن شما می توانید از این درب ها به عنوان یک عایق حرارتی بسیار خوب برای ساختمان خود نیز استفاده کنید و از مزایای فوق العاده ای که در اختیار شما  قرار می دهد نهایت بهره را ببرید. ویژگی دیگری که باید در خصوص این درب ها بدانید این است که این درب ها ضد حریق هستند که دلیل این موضوع نیز استفاده از پشم نسوز در ساخت آنها می باشد.

درب ضد سرقت ترک

قیمت مناسب و کیفیت بالا

در کنار سایر ویژگی هایی که در بخش های قبلی برای شما بیان کردیم باید بدانید که درب ضد سرقت ترک دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که از جمله آنها می توان به مواردی همچون ضد آب بودن، ضد زنگ بودن و دوام بسیار بالای آنها نیز اشاره کرد. نکته دیگر این است که شما به راحتی می توانید تجهیزات امنیتی خود مانند دزدگیر و یا دوربین های امنیتی را بر روی درب های ضد سرقت ترک نصب کنید و برای این کار با مشکل خاصی رو به رو نمی شوید. در کنار تمامی این ویژگی ها قیمت درب ضد سرقت ترک نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است که باعث شده است تا امروزه افراد زیادی علاقه مند به خرید درب ضد سرقت ترک باشند. از دیگر راه های تشخیص درب ضد سرقت ترک می توان به نام درج شده روی بسته بندی آن اشاره کرد. شما محصول را به صورت بسته بندی در یک کارتن دریافت خواهید کرد که روی آن کارتن نام برند کارخانه ترک درج شده است. تفاوت قیمت بین این مدل‌ها با مدل‌های ایرانی نیز می‌تواند معیار دیگری بای تشخیص اصل بودن باشد. این کالا در پایین ترین حالت خود 800 دلار است و در بالاترین و بهترین مدل ‌ها به حدود 1700 دلار می رسد.

برای دریافت بهترین راهنمایی درباره درب ضد سرقت ترک اصل و وارداتی از کارشناسان دژدرب، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

    ثبت نظر