آشنایی با تفاوت درب ضد سرقت ایرانی ، ترکیه ای و چینی

تفاوت درب ضد سرقت ایرانی ، ترکیه ای و چینی

می دانیم که درب ضد سرقت هم تولید داخلی دارد و هم از کشورهای خارجی وارد بازا ما می شود. اکثرمحصولات وارداتی ترک و چینی هستند. اما همواره برای مشتریان سوال پیش می آید که تفاوت درب ضد سرقت ایرانی، ترکیه ای و چینی چیست؟ شاید تصور کنید که اختلاف آنها فقط در کیفیت آنها است. از آنجا که دیدگاه خوبی به محصولات چینی موجود در بازار نداریم، ممکن است تصور کنید که درب ضد سرقت چینی نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. در صورتی که این گونه نیست و این نوع نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است. شرکت دژ انواع درب ضد سرقت ایرانی، درجه یک و لوکس را تولید می کند و انواع چینی و ترکیه‌ ای را نیز وارد کرده و به مشتریان ارائه می دهد. برای اینکه متوجه تفاوت درب ضد سرقت ترک و ایرانی شوید و در مورد انواع چینی نیز اطلاعاتی مهم کسب نمایید، به فایل صوتی زیر گوش دهید.

 

با توجه به شکل ظاهری درب ضد سرقت می توان درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران را به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • درب های ضد سرقت ساخت چین
  • درب های ضد سرقت ساخت ترکیه
  • درب های ضد سرقت ایرانی

تفاوت درب ضد سرقت ترک و ایرانی

جالب است بدانید که این دو محصول از لحاظ استراکچر شبیه هم هستند و حتی ظاهری شبیه به هم نیز دارند. اگر بخواهیم از شباهت های این دو بگوییم می توانیم به روی MDF، روکش چوب و یا PVC اشاره کنیم. هر دو مدل ایرانی و ترک دارای دو قفل هستند. وزن هر دو کالا معمولاً بیشتر از 75 کیلوگرم است. پهنای چهارچوب آنها معمولاً 14، 16 و 18 سانتی متر می باشد. اما آیا ابعاد آنها یکی است؟ ابعاد درب ضد سرقت ترک که به صورت آماده و استاندارد وارد بازار می ‌شوند، 215 در 115 سانتی متر، 215 در 120 سانتی متر و 220 در 120 سانتی متر هستند. این در صورتی است که ابعاد مدل های ایرانی به صورت تک لنگه 210 در 105 سانتی متر و 210 در 110 سانتی متر می باشد. پس این مورد یک تفاوت درب ضد سرقت ترک و ایرانی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که کالای ایرانی با سایز مورد نیاز مشتری نیز ساخته می‌شود.
اگر بخواهیم باز هم از تفاوت درب ضد سرقت ترک و ایرانی بگوییم می توانیم به قیمت آنها اشاره کنیم. نرخ خرید مدل های ترک به دلار است و قیمت بالاتری نسبت به انواع ایرانی دارد. این را نیز بدانید که معمولاً چهارچوب هایی که برای محصولات طرح ترک در نظر گرفته می شود، تولید داخلی هستند اما یراق آلات آنها از برندهای معتبر ترک خواهد بود. رویه کالا نیز معمولاً وارداتی است اما در این مورد نیز برخی از شرکت ها از رویه داخلی در درب ضد سرقت طرح ترک استفاده می کنند. در حالت کلی اگر مقایسه ای بین درب‌ های ضد سرقت اکونومی و لوکس محصولات ایرانی دژ با درب ضد سرقت ترک داشته باشیم، به این نتیجه می رسیم که مدل های لوکس شرکت دژ با انواع ترک این کالا از نظر کیفیت و ظاهر برابری می کند. اما مدل های اکونومی درجه پایین‌تری دارند.

مجموعه دژ یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع درب در کشور است که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد. کافی است با شرکت دژ تماس بگیرید تا از مشاوره با کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید و به صورت دقیق‌تر متوجه شباهت و تفاوت درب ضد سرقت ترک و ایرانی شوید. لازم به ذکر است شما عزیزان این امکان را خواهید داشت که از بازدید رایگان کارشناسان ما در محل خود نیز بهره‌مند شوید و در نهایت، بهترین انتخاب را داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط:

 

    ثبت نظر