درب فلزی ضد سرقت چیست و چرا برای ویلاهای شمال و جنوب ایران مناسب است؟

درب فلزی ضد سرقت مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب

همواره یکی از دغدغه های مشتریان ما این بوده است که درب ضد سرقت مناسب برای ویلاها و یا ساختمان های شمال ایران که درب در معرض رطوبت و باران قرار میگیرد و یا در  جنوب ایران که آفتاب بسیار بر درب ورودی تابیده میشود چه نوع درب ضد سرقت مناسب تر است و آیا از نمونه های متداول و چوبی درب ضد سرقت برای ورودی ساختمان و محیط بیرون از ساختمان میشود استفاده کرد تا هم امنیت و هم زیبایی درب حفظ شود؟ و یا تنها درب ضد سرقت فلزی راه چاره است؟

درب ضد سرقت 

در تولید در ضد سرقت از استراکچر و قفلهای امنیتی ای استفاده می شود که ایمنی آن را نسبت به درب های معمولی  بالاتر می‌برد. این درب ها از روکش های مختلفی برخوردار هستند و همچنین زیبایی خاصی دارند. از آنجا که بیشترین تنوع در های ضد سرقت در درهایی است که از ام دی اف ساخته شده اند و روکش چوبی دارند و این نوع درب ها بیشتر برای درب ورودی ساختمان و یا محیط های سربسته و داخل ساختمان استفاده می شود .

رویه ی ۹۵ درصد دربهای ضد سرقت از جنس ام دی اف با روکش چوب و یا روکشهای مصنوعی از قبیل لمینوکس یا پی وی سی میباشد اما در مقابل نور آفتاب و باران بسیار سریع حالت طبیعی خود را از دست میدهند، نور آفتاب بشدت رنگ را کمرنگ میکند و باران و آب باعث تورم روکش میشود، در نتیجه برای حل این مشکل باید از نوع های دیگر درب ضد سرقت مانند درب فلزی ضد سرقت مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب استفاده شود که  برای حل این مشکل در بازار موجود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر فایل صوتی زیر را با دقت گوش دهید.

درب ضد سرقت فلزی

درب فلزی ضد سرقت مناسب هوای شرجی

درب فلزی ضد سرقت مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب مناسب برای فضای بیرون و مکانهایی است که درب در مقابل آب و آفتاب قرار می گیرد. البته شایان ذکر است فقط فلزی بودن فاکتور کافی برای انتخاب درب محیط بیرون نیست. بلکه نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده هم بسیار حائز اهمیت است.

تفاوت درب فلزی ضد سرقت ایرانی و چینی

در بازار ایران در ضد سرقت فلزی و یا همان رویه فلز در دو نوع وجود دارد : درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی. در مورد دربهای فلزی ضد سرقت چینی قیمت کمتری نسبت به نمونه ایرانی دارند اما با توجه به اینکه نوع رنگ این سری از دربها  از نوع دکورال میباشد و مانند کاغذ دیواری در کوره روی درب منتقل می شود لذا به سرعت در مقابل نور آفتاب صدمه می خورد و هیچ راهی برای اصلاح این درها وجود ندارد.

در مقابل در تولید درب فلزی ضد سرقت ایرانی از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود که در مقابل نور آفتاب و باران کاملا مقاوم است.

ساخت سفارشی درب های فلزی ضد سرقت دژ درب 

با توجه به جنس درب های فلزی و نوع رنگ مورد استفاده برای ضد آب و آفتاب نمودن درب ، ناگزیر تنوع درهای فلزی ضد سرقت بسیار محدود می باشد و تنها در رنگهای سفید و قهوه ای موجود میباشد .برای افزایش زیبایی درب در فضای داخلی آپارتمان و ساختمان می توان رویه داخلی درب فلزی  را از نوع روکش چوب انتخاب كرد تا زیبایی بیشتری در  فضای داخل ساختمان ایجاد کند.

با توجه به اینکه محصولات تولید خود شرکت دژ می باشد در نتیجه قابلیت سفارشی سازی محصولات نیز امکان پذیر است لطفاً برای ساخت سفارشی درب مورد نیاز با ما تماس بگیرید.

انتخاب درب فلزی ضد سرقت رویه فلز

 توصیه میشود اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب مقاوم در مقابل تاثیرات محیطی هستید سعی کنید درب فلزی ضد سرقت یا رویه فلز ایرانی با رنگ الکترواستاتیک انتخاب کنید ( همچنین برای بالا بردن کیفیت، بهتر است قفل ها اورجینال ترکیه باشد و ضخامت رویه و ورق چهارچوب 1.5 میل باشد) . شایان ذکر است اگر رنگ الکترواستاتیک نباشد مقاومتی در مقابل نور خورشید ندارد . شرکت دژ درب نامی شناخته شده در تولید درب های فلزی ایرانی و با یراق آلات و قفل ترک می باشد .در کارگاه تولیدی دژ همواره کارشناسان ما در تولید نظارت دارند تا از کیفیت محصول نهایی مطمئن شوند، از این رو از بهترین متریال و رنگ الکترواستاتیک در تولید این محصولات استفاده می کند . 

درب ضد سرقت یک رو فلز و یا هر دو رویه فلز قابل تولید در انواع تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد استاندارد و سفارشی، میباشد.

 در صورت نیاز به مشاوره راهنمایی با ما تماس بگیرید، ما با ارائه خدمات مشاوره رایگان و یا بازدید محل نصب درب قبل از سفارش به صورت رایگان، در جهت کسب رضایت مشتریان و آسودگی خیال آنها ، به عنوان یکی از معتبرترین مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران و ارسال آن به سراسر ایران شناخته شده ایم. همچنین خدمات پس از فروش ویژه ما ضامن کیفیت درب های تولیدی ما می باشد.

 

سوالات متداول:

 

  • درب فلزی ضد سرقت چیست؟

درب فلزی ضد سرقت نوعی از درب های ضد سرقت ام دی اف می باشد که با ورق فولادی 1.5 میلیمتر پوشانده می شود. این درب ها مقاومت بیشتری در برابر باران و تابش مستقیم آفتاب دارند و بسیار در مناطق شمال و جنوب ایران که آب و هوای رطوبتی دارند مناسب هستند.

  • تنوع طرح های درب فلزی ضد سرقت چگونه است؟

درب فلزی ضد سرقت از تنوع رنگ و طرح کمتری نسبت به درب های با روکش چوب برخوردار است. این درب ها در دو رنگ سفید و قهوه ای تولید می شوند. البته ساخت سفارشی این درب ها امکان دارد و قابل تولید در انواع تک لنگه، یک و نیم لنگه، و دو لنگه می باشند.

  • درب فلزی ضد سرقت یک رو فلز چیست؟

بنا به درخواست مشتری می توان روکش سمت داخل درب را که در معرض رطوبت و نور آفتاب نیست را از جنس روکش های چوب ساخت. این کار به زیبایی هر چه بیشتر داخل سازه کمک می کند.

    ثبت نظر