آشنایی با کلیات درب ضد سرقت در تهران و خدمات مجموعه دژ درب

شهر تهران، مرکز استان هم نام خودش به عنوان پایتخت رسمی ایران شناخته می‌شود. پایتخت یک کشور معمولاً شهری شلوغ و پرجمعیت است. این در حالی است که پایتخت های ایران در گذشته نیز همچنان جزو پرجمعیت ترین شهر های کشور شناخته می‌شوند! در حال حاضر نیز کلانشهر تهران پرجمعیت ترین شهر ایران به حساب می‌آید. در پایتخت یک کشور نسبت به سایر استان ها، تعاملات انسانی بسیار بالاتر بوده و فعالیت های زیادی در جریان است. برای مثال میان ساکنین پایتخت و استان البرز که قبلا بخشی از تهران بوده است، تعامل بسیار زیادی وجود دارد و افراد برای کار و رفع نیاز خود بین این دو شهر رفت و آمد دارند. از طرفی نیز در پایتخت کشور جمعیت زیادی از کلیه نژاد ها زندگی می‌کنند. از آنجا که در دنیا هیچ چیز صد درصد نیست، در یک شهر شلوغ به شکل قطعی ناامنی هایی رخ می‌دهد. ناامنی ها نیز انواع مختلف دارند و از رایج ترین آن‌ها سرقت و ورود غیرمجاز به منازل و یا ادارات کاری است. از همین رو درب ضد سرقت به کمک ما می‌آید. در این مقاله با کلیات درب ضد سرقت در تهران و خدمات مجموعه دژ درب در این زمینه بیشتر آشنا می‌شویم.

سرفصل های مقاله:

  • انواع درب ضد سرقت در تهران
  • قیمت، خرید و فروش درب ضد سرقت در تهران
  • کلیات حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران

میدان آزادی تهران

انواع درب ضد سرقت در تهران

          پیش از اینکه انواع و کلیات درب ضد سرقت را بشناسیم، باید تعریفی کلی از ماهیت آن داشته باشیم. در ضد سرقت دربی است چند لایه و نیمه فلزی که دارای یک ورق فولادی در لایه های متفاوت بوده و مانعی بسیار مقاوم در برابر شکستن و دیلم شدن است. این درب ها جایگزین نسخه های قدیمی تر خود یعنی درب های معمولی با حفاظ های آکاردئونی شده اند. فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر استان ها، به شکلی گسترده وجود دارد. از ویژگی های درب ضد سرقت نیز می‌توان به دسترسی پذیر بودن اشاره کرد به طوری که تقریبا در تمامی نقاط کشور یافت می‌شود، اینجاد مقاومت حداکثری، عایق حرارت و رطوبت و... نیز از ویژگی های درب های ضد سرقت می‌باشد که می‌توان به آن اشاره کرد.

فروش درب ضد سرقت در تهران در انواع مختلفی وجود دارد. به طور خلاصه این درب ها در انواع و اشکال مختلف یافت می‌شوند و کارایی دارند. جدا از انواع ظاهری، فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاطی کشور بر اساس کشور سازنده درب نیز در بازار ایران به سه دسته تقسیم می‌شود.

  • دسته اول درب ضد سرقت ساخته شده در داخل کشور است که مقاومتی رضایت بخش دارد. ایران از آن دسته از کشورهایی است که درب ضد سرقت خوبی تولید می‌کند. درب ضد سرقت ایرانی از انتخابات رایج و پرطرفدار در هنگام خرید و فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط کشور است. قیمت نیز که یکی از اصلی ترین شروط مشتریان برای خرید است در درب ضد سرقت تولید شده در ایران به شکلی مناسب وجود دارد. این درب به شکل تمام و کمال در داخل کشور تولید و مونتاژ می‌گردد.
  • یکی دیگر از گزینه هایی که هنگام خرید و فروش درب ضد سرقت در تهران وجود دارد درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می‌باشد. کالاهای ترک اکثراً از کیفیت بالایی برخوردارند و همچنین جزو کالاهای لوکس محسوب می‌شوند. درب های ضد سرقت ترک نیز از امنیت خوبی برخوردارند. همچنین باید به موضوع مونتاژ و شکل ظاهری پکیج های درب ترک نیز توجه داشت. درب ضد سرقت ترک به شکل پکیج پلمپ شده وارد کشور می‌شود و باید توجه داشت درب در داخل کشور مونتاژ نشده باشد.
  • درب ضد سرقت چینی نیز از گزینه های دیگر در هنگام خرید و فروش درب ضد سرقت در تهران می‌باشد. درب های چینی دارای کیفیتی متوسط در زمینه ایجاد امنیت و قیمت مناسبی می‌باشند و در بازار یافت می‌شوند.

به طور کلی نیز اکثر فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط برای درب ورودی منازل و ادارات می‌باشد. همچنین درب ضد سرقت لابی و درب ضد سرقت فلزی نیز از دیگر انواع درب های ضد سرقت به حساب می‌آیند. درب ضد سرقت لابی در ورودی مکان های بزرگ و یا هتل ها استفاده می‌شود و ابعاد بزرگتری دارد.

خود این درب ها نیز در چیدمان اجزای اصلی خود مشترک هستند اما ممکن است اجزای اضافه نیز داشته باشند. برای مثال، درب های ضد سرقت همچنین لایه لایه بوده و یک ورق فولادی دارند که مقاومت درب را بالا ببرد. همچنین دارای لولا و قاب و چهارچوب استاندارد هستند. از دیگر بخش های مهم در ساختمان یک درب ضد سرقت قفل و دستگیره آن است که به شکلی طراحی شده است تا بعد از قفل کردن چند زبانه در قاب درب وارد شود و امنیت را برقرار سازد. برای محافظت از قفل نیز یک قطعه وجود دارد که روزت نامیده می‌شود. این قطعه که بر روی قفل قرار می‌گیرد با مقاومت در برابر خمیدگی و سوراخ شدن مانع دسترسی به قفل می‌شود.

درب های ضد سرقت مجموعه دژ درب، ضمن داشتن کیفیت بالا و استراکچر مقاوم، دارای یک روکش فولادی می‌باشند. این درب ها در سری های لوکس و درجه یک به فروش رسیده و با نصب صحیح و استفاده از قوطی های فلزی تقویت می‌گردند. امنیت حاصل شده سبب می‌گردد تا سارقیت نتوانند با استفاده از اهرم و دیلم درب را شکسته و وارد شوند.

 

قیمت، خرید و فروش درب ضد سرقت در تهران

قیمت درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط کشور، بر طبق معیار های گوناگونی می‌تواند متغیر باشد. از اصلی ترین دلایل مشخص کننده قیمت درب ضد سرقت در تهران، وزن درب است. از عاملین دیگر می‌توان به کشور تولید کننده درب اشاره کرد. مسلماً درب تولید شده در کشور ترکیه با درب چینی در زمینه کیفیت و قیمت مشابه نخواهد بود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت نیز خدماتی است که پس از خرید به فروشنده ارائه می‌گردد. این خدمات شامل حمل و نقل درب و نصب آن می‌باشد.

فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر استان های کشور نیز به روش های گوناگونی صورت می‌پذیرد. خریداران برای خرید می‌توانند به مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران مراجعه کنند. لازم به ذکر است ، دفتر مرکزی دژ درب در بازار تهران میباشد.همچنین با توجه به وضعیت کنونی، بعضی از مجموعه های مانند دژ درب بخشی از خدمات خود را از طریق وبسایت نیز ارائه می‌کنند. در این وبسایت می‌توان برای مثال قیمت درب ضد سرقت در تهران، شرایط فروش درب ضد سرقت در تهران و اطلاعات لازم درباره درب های ضد سرقت در سراسر کشور را به دست آورد.

 

کلیات حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران

حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران و استان‌ها می‌بایست در شرایط خاص خود صورت بگیرد. در زمینه حمله درب ضد سرقت حتما باید دور تا دور درب از محافظ های ضربه گیر استفاده شود. همچنین اگر درب ضد سرقت به شکل عمده مثلا برای استفاده در ورودی تمامی واحد های یک ساختمان مسکونی خریداری شده باشد توسط ماشین های حمل بار سنگین جابجا و در حین جابجایی محافظت می‌شود. جلوگیری از وارد شدن هرگونه ضربه و فشار به درب می‌تواند کارایی آن را به بیشترین مقدار ممکن برساند.

 نصب درب ضد سرقت از مهمترین عوامل امنیت ارائه شده توسط درب به حساب می‌آید. اگر این نصب به شکلی درست و اصولی صورت نگیرد، به مقدار قابل توجهی ممکن است کارایی امنیتی درب ضد سرقت را کاهش دهد. به طور کلی نیز نصب این نوع درب ها در دو مرحله اصلی صورت انجام می‌گردد.

  • مرحله اول: در این مرحله، قاب درب ضد سرقت نصب می‌گردد. همچنین اصولاً نیازی به فعالیت های بنایی نیست زیرا درب ضد سرقت روی قاب درب قبلی قابل نصب خواهد بود.
  • مرحله دوم: در این مرحله، لولا های درب درون ریل قرار گرفته و درون قاب محکم می‌شوند. بعد از این با قبل کردن درب چند زبانه وارد چهارچوب ها شده و امنیت حاضر می‌گردد.

لازم به ذکر است حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران و یا هر استانی می‌بایست توسط افراد و تیم مجرب و ماهر صورت بگیرد تا آسیب ها به حداقال رسیده و کارایی درب به بهترین شکل ممکن باشد. عمل نصب صحیح برای درب ضد سرقت جزوی از نگهداری صحیح درب می‌باشد.
مجموعه دژ درب دارای تیم حرفه ای و مجرب در زمین حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران و کل کشور می‌باشد که این اعمال را به بهترین شکل به مشتریان عزیز ارائه می‌سازند.

دانلود کاتالوگ درب های ضد سرقت دژ

جمع بندی

          استان تهران، به عنوان پایتخت ایران و همچنین پرجمعیت ترین شهر کشور بستر خوبی برای کسب و کار و حتی زندگی می‌باشد. با این حساب هرکجا که جمعیت زیادی وجود داشته باشد امنیت ممکن است زیر سوال برود. استفاده از درب های ضد سرقت در استان های کشور امروزه بسیار رایج شده اند. به طوری که ساختمان ها و خانه های نو ساز همگی از این نوع درب در ورودی واحد ها استفاده کرده‌اند.
مجموعه دژ درب با داشتن سابقه درخشان در خدمت رسانی در زمینه فروش درب ضد سرقت، همچنین تیم مجرب در حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران و تمام نقاط کشور با دارا بودن خدمات پس از فروش کامل رضایت مشتریان را به دست می‌آورد.

    ثبت نظر