درب ضد سرقت مربوط به چه کشورهایی است؟

درب ضد سرقت ایتالیایی

درب ضد سرقت ایتالیایی یکی از بهترین و ایمن‌ترین انواع این محصول محسوب می‌شود. قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی بالا است و دارای طراحی زیبایی می‌باشد. مشخص است که این محصول نسبت به محصولات کشورهای دیگر یعنی چین، ترکیه و ایران کمی بهتر است. این کالا از کیفیت جنس، زیبایی ظاهری، مقاومت بالا و... بسیار بالایی برخوردار است. اکثر این محصولات از چوب طبیعی ساخته می‌شوند. تعداد لولای آنها متغیر است. این درب ضد سرقت دارای استراکچری با یک یا دو پوشش فولادی است. به این موضوع توجه نمایید که قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی بالا است. در قیمت‌گذاری درب ضد سرقت، تغییرات نرخ ارز نقش خواهند داشت. به خاطر بسپارید که درب ضد سرقت ساخت کشور ایتالیا یک محصول لوکس و بسیار با کیفیت است.

درب ضد سرقت ترک

ترکیه یکی دیگر از کشور‌های بسیار موفق در زمینه تولید این محصول به شمار می‌آید. بدون شک درب ضد سرقت ترک یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع درب در کشور ما محسوب می‌شود. محصولات ترک کیفیت بسیار بالایی دارند و با انواع درب ضد سرقت ایرانی سری لوکس برابری می‌کنند. کیفیت بالای جنس، استحکام بالا و البته استفاده از با کیفیت‌ترین یراق‌ آلات در آنها باعث محبوب بودن درب ضد سرقت ترک شده است. معمولاً این محصولات از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند.
درب ضد سرقت ترک معمولاً با روکش طبیعی چوب تولید و عرضه می‌شود. این محصول دارای 3 یا 4 لولا است. این کالا غالباً در بهترین انواع خود، چهارچوبی با پهنای 18 سانتی‌متر دارد و ضخامت ورق چهارچوب آن 1.5میل است. درب ضد سرقت ترک دارای یونولیت در فضاهای خالی جهت عایق صوتی و حرارتی می‌باشد. استراکچر داخلی اکثر انواع درب ضد سرقت ترک ورقه فولادی سرتاسری همراه با قوطی‌کشی است. ابعاد استاندارد این محصول در نوع تک لنگه 210 در 110 سانتی‌متر است. این محصول دارای قفل‌های بسیار با کیفیت و مستحکمی می‌باشد.

درب ضد سرقت چینی

اکثر درب‌های ضد سرقت چینی که در ایران مشاهده می‌کنید، از نوع فلزی هستند. این محصول دارای استراکچر داخلی با ورق فولادی نخواهد بود و همین موضوع نگران‌کننده است. درب ضد سرقت چینی در کیفیت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. معمولاً در این محصول از 4 لولا استفاده می‌شود. قیمت درب ضد سرقت چینی مناسب است و اکثراً با جنس فلز و روکش فلزی ساخته می‌شوند. قفل این محصول بسیار عالی است و عملکردی فوق‌العاده خواهد داشت. از آنجا که جنس درب ضد سرقت چینی در بیشتر مواقع فلزی است، برای اماکن عمومی و ورودی ساختمان گزینه مناسبی خواهد بود. استحکام بالای درب ضد سرقت چینی در برابر رطوبت و حرارت از ویژگی‌های بسیار عالی آن محسوب می‌شود.

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت و از نظر طرح در انواع بسیار مختلفی تولید می‌شود. در حالت کلی درب ضد سرقت معمولاً در نوع تک لنگه با ابعاد ۱۱۰در۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۵در۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۵در ۲۱۵ سانتی‌متر و ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر تولید و عرضه می‌شود. درب ضد سرقت ایران بیشتر با ابعاد ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر ساخته می‌شود. شرکت دژ به منظور راحتی حال مشتریان گرامی این محصول را در سه نوع مختلف اکونومی، درجه یک و لوکس تولید و عرضه می‌کند. درب ضد سرقت ایرانی در هر سه نوع دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی هستند اما از نظر کیفیت جنس و قیمت با هم تفاوت دارند. یونولیت به کار رفته در فضای خالی محصولات ایرانی باعث عایق بودن نسبی آنها در برابر حرارت و صدا می‌شود.
استراکچر داخلی با ورقه سرتاسری فولادی به همراه قوطی کشی در محصولات نوع لوکس باعث استحکام فوق‌العاده بالای آنها شده‌اند. بنابراین قیمت درب ضد سرقت ایرانی لوکس بیشتر از انواع دیگر است. حتی درب‌های سری اکونومی نیز دارای استراکچری محکم با ورقه فولادی 70 درصد هستند. درب ضد سرقت ایرانی معمولاً دارای 3 یا 4 لولا است و امکان رگلاژ آنها وجود دارد. قفل‌های بسیار مستحکم و مقاومی روی این محصولات نصب می‌شود. این محصولات از نظر طرح به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم‌بندی خواهند شد. جالب است بدانید که درب ضد سرقت ایرانی دژ قابل سفارش‌سازی است و شما دوستان گرامی می‌توانید این محصول را در انواع کلاسیک و مدرن، با ابعاد و جنس دلخواه خود سفارش‌سازی کنید.

 

    ثبت نظر