مزایای استفاده از درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت ماجرای یک تیر و چند نشان

مزایای استفاده از درب ضد سرقت بسیار است و تنها به زیبایی و پایین آوردن احتمال سرقت از خانه از درب ورودی ساختمان ختم نمی شود، به سبب استحکام مواد به کار برده شده در ساخت انواع در ضد سرقت ،دربهای ضد سرقت در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. اگر به صرفه جویی در مصرف انرژی هم فکر کرده اید باید برایتان جالب به نظر برسد که درب های ضد سرقت به نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شوند، که پر واضح است صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه خواهند داشت. علاوه بر این ها برخلاف درب های چوبی قدیمی که قابلیت سوختن و شعله ور شدن در آتش را داشتند، درب های ضد سرقت کنونی با مدل های مختلف در برابر آتش از خود مقاومت بیشتری نشان می دهند. برای پرتاب یک تیر با چند هدف کمان خود را آماده کنید.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت

1- زیبایی دربهای ضد سرقت

زیبایی درب ورودی در دکوراسیون خانه نقش بسزایی ایفا میکند لذا جهت تامین زیبایی دربهای ضد سرقت چون از رویه های چوب راش و گردو میتوان استفاده کرد با طرحهای متنوع ساده و برجسته و همچنین روکوب و پشت کوب چوبی متناسب با روکش درب میتواند آیتم زیبایی را میتوان تامین کرد. برای مشاهده قیمت و طرح انواع درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی کلیک کنید.

2- پایین آوردن احتمال سرقت توسط دربهای ضد سرقت

دربهای ضد سرقت با توجه به مشخصات فنی که دارند سرقت را به تاخیر میاندازند ،از مواردی که باعث این موضوع میشوند قفلهای فوق العاده محکم و با زبانه های بیشتر ، کلاف فلزی ، چهارچوب مستحکم ،استراکچر فلزی مستحکم داخل درب. جهت آشنایی با بهترین مغزی قفل درب ضد سرقت پیشنهاد میشود مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

3- صرفه جویی در مصرف انرژی توسط دربهای ضد سرقت

با توجه به اینکه دربهای ضد سرقت کاملا کیپ بوده و درزی وجود ندارد و بواسطه واشرهای درزگیرکاملا عایق بودن را ایجاد میکند .

4- مقاوم در برابر آتش توسط دربهای ضد سرقت

دربهای ضد سرقت در مقایسه با دربهای داخلی در مقابل آتش مقاومت بسیار بیشتری ایجاد میکند با توجه به اینکه استراکچر اصلی این دربها فلزی است و دربهای داخلی چوبی است .

5- مقرون به صرفه بودن دربهای ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت ارزان و اکونومی از لحاظ قیمت کاملا رقابتی با دربهای داخلی است و در بعضی مدلها حتی قیمت مناسب تر میباشد .

6- تحویل و نصب درب ضد سرقت در یک روز

یکی از مواردی که همیشه مشتریان دربهای داخلی را میرنجاند مدت زمان تحویل میباشد که در بعضی از مواقع حدود 45 روزمشتریان را معطل تحویل سفارش می مانند در صورتیکه در مورد دربهای ضد سرقت این مورد به تحویل بروز رسیده است و مشتریان میتوانند بدون هیچ دغدغه ای  درب ضد سرقت با تحویل فوری را خیلی زود تحویل بگیرن.

7- تنوع در کیفیت و مدل

در مورد دربهای ضد سرقت حداقل میتوان 5 نوع کیفیت متفاوت با رنج قیمتی متفاوت ذکر کرد اعم از : 1- دربهای ضد سرقت ارزان(چینی) 2- درب ضد سرقت ایرانی 3- درب ضد سرقت درجه یک 4- درب ضد سرقت لوکس 5- درب ضد سرقت ترک (وارداتی)

مزیت‌های دیگر درب‌های ضد سرقت در مقابل درب‌های معمولی

درب ضد سرقت مزایای بسیار زیادی در مقابل درب معمولی دارد. مشخص است که این محصول از ورود سارقین به محیط داخلی خانه یا شرکت شما جلوگیری خواهد کرد. این در صورتی است که درب معمولی دارای این قابلیت نیست. درب ضد سرقت دارای استراکچر داخلی با ورقه فولادی سرتاسری گاهی همراه با قوطی کشی است و همین موضوع باعث می‌شود که این محصول در برابر تخریب، فشار، اهرم شدن و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
مزیت دیگری که درب ضد سرقت نسبت به درب معمولی دارد این است که قفل‌های بسیار حرفه‌ای و قدرتمندی مانند قفل دیجیتال، پستچی، گاوصندوقی، مرکزی چند زبانه و... روی آن نصب می‌شوند. لازم به ذکر است که درب ضد سرقت تا حدی عایق حرارتی و صوتی نیز می‌باشد زیرا فضای خالی داخلی آن با موادی مانند یونولیت پر شده است. طول عمر درب ضد سرقت بسیار بیشتر از درب‌های معمولی خواهد بود.
درب ضد سرقت در دو طرح زیبای مدرن و کلاسیک ساخته می‌شود و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی شرکت یا خانه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. این محصول دارای واشرهای درزگیر است که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد در صورتی که درب‌های معمولی غالباً این درزگیر را ندارند. درب ضد سرقت در جنس‌های بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌شود.

مقایسه درب‌های ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی

برخی از افراد می‌پرسند که آیا می‌توانیم به جای درب ضد سرقت از حفاظ آکاردئونی استفاده کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که حفاظ آکاردئونی نمی‌تواند جای درب سرقت را بگیرد زیرا بسیاری از مزایای درب ضد سرقت را ندارد. حفاظ آکاردئونی می‌تواند در کنار درب ضد سرقت استفاده شود و محیط داخلی خانه یا شرکت شما را بسیار ایمن کند. درب ضد سرقت دارای استراکچر خاص داخلی با ورقه سرتاسری فولادی می‌باشد و قفل‌هایی بسیار ایمن و مستحکم دارد. اما حفاظ آکاردئونی دارای هیچ کدام از این موارد نیست.
باید به این نکته نیز دقت کنید که حفاظ آکاردئونی یک درب نیست بلکه روی یک درب دیگر قرار خواهد گرفت و امنیت خانه شما را بیشتر خواهد کرد. اما نکته مهم اینجا است که امنیتی که با حفاظ آکاردئونی ایجاد می‌شود با امنیتی که درب ضد سرقت به محیط داخلی ساختمان شما می‌دهد، قابل مقایسه نیست. لازم به ذکر است که لولاهای حفاظ آکاردئونی برخلاف درب ضد سرقت در دسترس سارق است و او می‌تواند با وارد کردن فشار به گوشه‌های این محصول آن را باز کند. علاوه بر این وجود شکاف‌ها و حفره‌هایی در گوشه و کنار حفاظ‌ها، دقیق نبودن اندازه و گاهی وجود فاصله بین چهارچوب و درب باعث مقاومت کم این محصول در برابر سرقت خواهد شد.

معایب درب ضد سرقت

درست است که درب ضد سرقت مزایای بسیار زیادی دارد اما دارای یک عیب نیز هست. این عیب هنگام آتش‌سوزی مشخص خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد اما این مقاومت هنگام وقوع حوادثی مانند آتش‌سوزی دسترسی به داخل ساختمان را بسیار سخت خواهد کرد.

 

    ثبت نظر