درب ضد سرقت در کرج

با افزایش تعاملات انسانی بین دو شهر تهران و کرج، طبیعی است که ناامنی هایی نیز به وجود بیاید و در این مرحله درب ضد سرقت برای افزایش امنیت خانه‌ها و محل کار افراد در شهر کرج و سایر شهرها به کمک مردم می‌آید.

شهر کرج، مرکز استان البرز و شهری بزرگ در نزدیکی پایتخت ایران است. می‌دانیم که فاصله کمی میان این شهر و پایتخت کشور یعنی تهران وجود دارد، از این رو این امر باعث شده تا بسیاری از ساکنین هر یک از این کلانشهرها، برخی نیازهای خود را از شهر دیگر رفع نمایند. از این رو روابط اجتماعی و اقتصادی بین این دو کلانشهر بسیار بالا می‌باشد. مثلاً برخی شهروندان کرجی در تهران مشغول به کار بوده و برخی ساکنین تهران نیز در کرج به فعالیت و تحصیل مشغول اند.
مسلماً با افزایش تعاملات انسانی بین دو شهر، طبیعی است که ناامنی هایی نیز به وجود بیاید و در این مرحله در ضد سرقت برای افزایش امنیت خانه‌ها و محل کار افراد در شهر کرج و سایر شهرها به کمک مردم می‌آید. در این مقاله قصد داریم به درب ضد سرقت در کرج بپردازیم و انواع درب ضد سرقت موجود در این شهر و نحوه‌ی خریداری و قیمت این دربها رو مورد بررسی قرار بدیم.

سرفصل های مقاله:

  • انواع درب ضد سرقت در کرج
  • قیمت و خرید درب ضد سرقت در کرج
  • حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج

انواع درب ضد سرقت در کرج

نخستین سوالی که ممکن است برای خریداران یک درب ضد سرقت مطرح شود این است که درب ضد سرقت چیست و با یک درب معمولی چه تفاوت هایی دارد؟ و انواع درب ضد سرقت در کرج شامل چه مواردی می‌باشد؟
به طور خلاصه و کلی می‌توان گفت که درب ضد سرقت، دربی است که مانع ورود غیرمجاز به یک مکان خاص می‌شود و دارای مقاومتی بالا است. این مکان ممکن است هر جایی باشد و محدودیتی ندارد. اما از این نوع درب ها، در اکثر مواقع برای خانه ها و ادارات استفاده می‌شود.
این نوع درب دارای مقاومتی بالا به دلیل وجود یک لایه فولادی در میانه لایه های آن است و همچنین لولاهای درب به شکلی است که نمی‌توان آن را بعد از نصب از لولاها جدا کرد.  قفل و دستگیره نیز در این درب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چند زبانه وارد چهارچوب درب شده و امنیت بسیار بالایی دارد.
روی مغزی قفل نیز بخش محافظی به اشکال و جنس‌های مختلفی مانند دایره و مربع وجود دارد که روزت نامیده می‌شود و با قابلیت خم و سوراخ نشدن مانع دسترسی به مغزی قفل خواهد شد.
شرکت دژ درب، روزت هایی اختصاصی با آرم ویژه هک شده تولید کرده است که مقاومت بسیار بالایی دارد.

 

به طور کلی، انواع درب ضد سرقت در کرج که به فروش رسیده و یا نصب می‌گردد، به دسته های زیر تقسیم می‌شوند:

  • درب ضد سرقت ایرانی

بیشتر مشتریان، نه تنها در کرج بلکه در دیگر شهرها نیز این نوع درب را برای خرید و استفاده انتخاب می‌کنند. قیمت نیز یکی از مهم ترین المان های مد نظر مشتریان است که در این مورد، نمونه‌های درب ایرانی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارند. همچنین خدماتی چون حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج نیز برای درب های ایرانی صورت می‌پذیرد.
از لحاظ کیفیت نیز، درب ضد سرقت ایرانی در وضعیت خوبی به سر برده و رضایت افراد را به دنبال خواهد داشت. این درب ها تماماً در کشور تولید و مونتاژ می‌شوند.

  • درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت تولید شده توسط کشور چین نیز از مواردی است که به شهروندان کرج ارائه می‌شود. در گذشته درب ضد سرقت چینی در کرج به شکل گسترده به فروش می‌رسید اما با توجه به مشکلاتی نظیر افزایش قیمت دلار، قیمت این درب ها نسبت به نمونه‌های داخلی آن افزایش یافته و واردات و خرید آن‌ها امروزه بسیار محدودتر شده است اما همچنان می‌توان درب ضد سرقت تولید شده توسط کشور چین را در کشور یافت.
با این حال درب ضد سرقت چینی هنوز هم بین گزینه های خرید درب ضد سرقت در کرج می‌باشد.
یک نمونه از درب های چینی نیز وجود دارند که ورق فولادی محافظ که عضو جدا نشدنی درب ضد سرقت است، به جای قرار گرفتن در میانه درب به صورت لایه‌ای فولادی بر روی درب قرار دارد و یا محیط بیرونی را پوشش می‌دهد. این نوع درب ضد سرقت چینی که در کرج نیز یافت می‌شود خیال مشتری را از وجود این ورق فولادی راحت می‌کند.

  • درب ضد سرقت ترک

از انواع درب ضد سرقت در کرج، درب ضد سرقت ساخته شده در ترکیه، از گزینه های پرطرفدار در بین شهروندان استان البرز و شهر کرج است. این درب ها در عین داشتن قیمت بالا، از کیفیت بسیار زیادی نیز برخوردار اند. می‌توان در مراکز فروش درب ضد سرقت در کرج تولیدات درب ترک را یافت اما باید به این موضوع توجه داشت که این درب نباید در داخل کشور مونتاژ شده باشد و باید به شکل یک پکیج پلمپ شده مستقیما از کشور ترکیه وارد شده تا اصل بودن آن ثابت شود.
از ویژگی های خوب درب ضد سرقت ترک می‌توان علاوه بر امنیت تضمین شده به زیبایی خاص و لاکچری آن اشاره کرد.

ریز دسته بندی ها:

  • درب ضد سرقت آپارتمانی

این دسته از درب ها که می‌تواند تولید هر کشوری باشد و از مراکز فروش درب ضد سرقت در کرج نیز می‌توان آن را تهیه کرد، برای ورودی واحد های یک ساختمان اداری و یا مسکونی استفاده می‌گردد.

  • درب ضد سرقت لابی

درب ضد سرقت لابی که مجدد می‌توان از مراکز فروش درب ضد سرقت در استان البرز و شهر کرج تهیه کرد، دارای مقاومت بیشتری هستند و در محیط ورودی لابی مکان هایی مانند هتل و یا مجتمع های اداری و یا مسکونی بزرگ نصب می‌شوند. درب ها در این مدل بسیار مقاوم در برابر نفوذ غیرمجاز افراد، آب و رطوبت، گرما و حرارت و ... هستند.

 

قیمت و خرید درب ضد سرقت در کرج

فروش درب ضد سرقت در کرج و حتی در سایر نقاط کشور، به روش های مختلفی صورت می‌گیرد. خریداران می‌توانند به مراکز مختلف و صد البته معتبر در سطح استان مراجعه کرده و با توجه به شرایط، بودجه، مکان مورد نظر برای نصب و بررسی موقعیت ها اقدام به خرید نمایند. قیمت درب ضد سرقت در کرج نیز به انتخاب شما و  با توجه به بازه زمانی خرید، نوع تولیدی درب، ویژگی ها و مدل آن متغیر خواهد بود.

لازم به ذکر است مراکز تهیه و خرید درب های ضد سرقت مانند دژ در، دارای وبسایت های مورد اعتمادی هستند که خدمات عالی و باکیفیتی در زمینه فروش درب ضد سرقت در کرج، اطلاعاتی درباره آن‌ها و حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج به مشتریان ارائه می‌کنند. با مراجعه به وبسایت این مراکز معتبر نیز می‌توانید وضعیت فروش درب های ضد سرقت در کرج و یا حتی استان دیگر را بررسی و سفارش خود را انجام دهید.

 

دانلود کاتالوگ درب های ضد سرقت دژ

حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج

بعد از بررسی قیمت درب ضد سرقت با نصب در کرج، مشتری درب مورد نظر را از مرکز معتبر خریداری و یا از وبسایتی مانند دژ در سفارش می‌دهد. حمل و نقل درب ضد سرقت معمولا با استفاده از ماشین های حمل سبک مانند وانت بارها صورت می‌گیرد. مدت زمان ارسال نیز با توجه به شهر سکونت متفاوت خواهد بود اما ارسال درب ضد سرقت در کرج، در صورتی که در همان استان البرز خریداری و یا سفارش داده شده باشد در مدت زمان خیلی کوتاهی صورت خواهد پذیرفت.
استفاده از وسایل نقلیه جابجایی سنگین مانند کامیون نیز در صورت سفارش و خرید عمده کاملا ممکن است.
برای حمل و نقل این درب ها و کاهش حداکثری آسیب های وارده به هنگام جابجایی، دور تا دور درب با ضربه گیر های مختلف می‌پوشانند.

نصب درب ضد سرقت در کرج نیز از نکات نگهداری و حفاظت از درب محسوب می‌شود زیرا تاثیر به سزایی در سلامت درب دارد. در صورتی که این نصب به درستی صورت نگیرد ممکن است مشکلات مختلفی ایجاد شده و به درب ضد سرقت آسیب برسد و از عمر و کارایی آن بکاهد. معمولاً عمل حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج توسط متخصصین در این امر که از مرجع خریداری شده ارسال شده اند، انجام می‌شود.

علاوه بر قیمت درب ضد سرقت با نصب در کرج، از بیشترین سوالات مطرح شده می‌توان به این اشاره کرد که آیا برای نصب یک درب ضد سرقت نیاز به بنایی، نقاشی و ساخت و ساز کوچکی در محیط می‌باشد یا خیر؟
باید گفت اگر قاب و چهارچوب درب ضد سرقت خریداری شده، بزرگتر و یا کوچکتر از قاب درب قبلی نباشد بدون هیچ عمل اضافه‌ای می‌توان نصب را انجام داد. در غیر این صورت باید فعالیت‌های کوچکی در این امر صورت بگیرد تا درب به درستی نصب گردد.

آیا شرکت دژ درب در کرج نمایندگی دارد؟

خیر شرکت دژ در کرج نمایندگی ندارد اما شما دوستان گرامی می‌توانید سفارشات خود را در این مجموعه در تهران و یا از طریق وب‌سایت ثبت نمایید. شما علاوه بر خرید محصولات آماده، امکان سفارش سازی محصولات مورد نظرتان مانند درب ضد سرقت، درب اتاقی، درب ورودی ساختمان و... را به این شرکت نیز خواهید داشت؛ یعنی می‌توانید درب دلخواه خود را به دژ سفارش سازی نمایید تا برای شما ساخته شود. تیم مجرب دژ همراه با محصول مورد نظر شما در محل نصب حاضر خواهند شد و برای نصب درب اقدام خواهند کرد.

جمع بندی

استان البرز و شهر کرج، از لحاظ جمعیت چهارمین شهر شلوغ کشور می‌باشد و امر ایجاد شدن ناامنی کاملاً طبیعی بوده و اکثر افراد تلاش می‌کنند تا این امنیت را برای خانه و محل کار خود برقرار سازند. جمعیت این استان جوان بوده و از این رو برای رشد و پیشرفت بیشتر در این شهر باید به برقراری امنیت توجه ویژه ای شود.
بنابراین فروش درب ضد سرقت در کرج به شکل های مختلف مراکز و حتی خرید اینترنتی انجام می‌شود. حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج نیز، اکثراً به عهده مرکزی می‌باشد که درب ضد سرقت از آن خریداری شده است.

به طور کلی نیز وبسایت دژ در از دسته مراکز متعددی برای فروش درب ضد سرقت در کرج، این کلانشهر که ایران کوچک نیز نامیده شده است وجود دارد و خدمات با کیفیت و خوبی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

    ثبت نظر