درب ضد سرقت ارزان چه خصوصیاتی دارد ؟

ویژگی درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان با توجه به ویژگی هایی که دارند در انواع مختلف و مدل های متنوع در بازار وجود دارد . از آنجا که درب منزل راه ورود تلقی میشود ، و بالا بودن ایمنی آن آسودگی خاطر را به همراه دارد ، استفاده از درب ضد سرقت اولویت پیدا میکند حتما باید به خصوصیات آن توجه ویژه ای داشت . در پروژه های بزرگ معمولا از انواع درب ضد سرقت ارزان استفاده میشود ، به این دلیل  که بطور قطع ویژگی درب ضد سرقت ارزان بسیار بالاتر از دربهای معمولی بوده و همچنین بسیار مقرون بصرفه هستند. پر واضح است جذابیت و مطلوبیت  درب ضد سرقت ارزان برای مدیران پروژه های انبوه بیشتر است.

از خصوصیات درب ضد سرقت ارزان میتوان گفت که این درب ها معمولا ساخت چین و ایران است، در نوع قفل و یراق ، ساختار ، نوع روکش ، ضخامت چهارچوب ، نوع ساختار کلاف و نوع گارانتی  .... دارای تفاوتهایی  است ، که این تفاوت ها ویژگی های درب ضد سرقت ارزان را میسازد. بدون اغراق در بازار فعلی مدل های ایرانی درب ضد سرقت ارزان بسیار با کیفیت تر از انواع چینی آن میباشد ، با این تفاسیر انتخاب درست نوع درب ضد سرقت ارزان از اهمیت بالایی برخوردار است ، چرا که قرار نیست حتما ارزانی باعث بی کیفیتی و عدم رضایت شود .

درب ضد سرقت ارزان اگر حاصل یک انتخاب درست باشد هم میتواند تا حد زیادی ایمنی منزل را بالا ببرد .

پس اگر تصمیم به تعویض درب منزلتان را دارید نگران بودجه آن نباشید ، با کسب اطلاعات درست و دقیق میتوانید یک درب ضد سرقت ارزان عالی را تهیه نمایید . دقت داشته باشید دربی که مد نظر میگیرید حتما فاکتورهای ایمنی و استاندارد یک درب ضد سرقت را داشته باشد در این زمینه میتوانید از کارشناسان فروش هم کمک بگیرید .

قابل ذکر است درب های ضد سرقت ایرانی انواع مختلفی دارد که با توجه به کیفیت و خصوصیاتی که دارند قیمت آن ها هم متفاوت است، در زیر لیستی از انواع آن ها را اورده ایم.

    ثبت نظر