مقایسه انواع درب ضد سرقت ارزان

مقایسه انواع درب ضد سرقت ارزان

در این مطلب به بررسی و مقایسه انواع درب ضد سرقت ارزان ایرانی، چینی، ترک و اکونومی پرداخته شده است. خصوصیات هر یک از درب ضد سرقت ارزان نیز توضیح داده می شود و شما را در خرید درب ضد سرقت ایرانی راهنمایی خواهیم کرد.

خرید درب ضد سرقت آن هم از نوع درب ضد سرقت ارزان از حساسیت بالایی برخوردار است. خرید درب ضد سرقت با کیفیت تنها از فروشگاه های معتبر امکان پذیر است و نمی توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد. درب های ضد سرقت ارزان در انواع مختلفی ارائه می شوند و قیمت بسیار مناسبی دارند.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به آن سری از درب ها گفته می شود که بسیار مقاوم بوده و امنیت بیشتری را برای محیط فراهم می کنند. ساز و کار این درب ها به گونه ای است به آسانی شکسته نمی شود و امکان باز کردن قفل آنها نیز غیر ممکن است. ضخامت کافی و وجود قفل های پیچیده در آن سبب ایجاد این امنیت شده است. در ساخت این درب ها نه تنها از چوب بلکه از ورق های فولادی نیز بهره گرفته می شود که مقاومت آن در برابر هر نوع فشار خارجی را می افزاید.

جنس قطعات فلزی درب مانند قطعات داخلی و لولا های آن نیز از جنس فولاد است که به میزان امنیت درب ضد سرقت می افزاید. امروزه بازار درب های ضد سرقت ارزان گرم شده است که تمامی مردم از این درب ها تصور غلطی دارند. از نگاه آنها درب ضد سرقت ارزان به دلیل ارزان بودن نمی تواند کارایی خوبی از خود نشان دهد که این باور بسیار غلط است. در ساخت درب ضد سرقت ارزان از متریال های مختلف ولی ارزان تر بهره گرفته می شود ولی این به آن معنی نیست که این درب ها مقاومت از خود نشان ندهند.

استراکچر داخلی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

یکی از انواع درب های ضد سرقت درب ضد سرقت ایرانی است. درب ضد سرقت ارزان ایرانی که توسط این فروشگاه ارائه می شود کیفیت بسیار مطلوبی دارد. دلیل ارزان بودن این گونه درب ها در مقایسه با درب های ضد سرقت گران، استفاده از آهن به جای فولاد است. اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که هیچ خللی در کارآیی مفید این درب های ارزان قیمت ایجاد نمی شود. البته ذکر این نکته نیز مهم است که در برخی از قسمت های حساس این درب ها از ورقه های فولادی استفاده شده است و چینش ورقه های فولادی به آهنی به این صورت است که ورقه های فولادی در لایه های سطحی درب ها استفاده شده است.

این درب های با تکنولوژی درب های ضد سرقت چینی ارزان ساخته شده اند ولی به دلایلی مانند نبود هزینه های گمرک، هزینه کمتری برای خرید آنها پرداخت می شود. درب های ضد سرقت ایرانی در اندازه های مختلف و استاندارد تولید می شوند که نیاز هرگونه مشتری نسبت به خرید درب را رفع می کند و تنوع طرح و رنگ نیز در اینگونه درب های بسیار است که گاها این تنوع سبب سردرگمی مشتری در انتخاب درب مورد نظر می شود.

خصوصیات درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت سری اکونومی خصوصیات منحصر به فردی دارد که سبب تمایز ویژه آن از سایر انواع درب ها می شود. چند سالی است که متخصصین ایرانی در زمینه درب های ضد سرقت فعالیت می کنند که مراتب کیفیت بهتری از درب های وارداتی دارند. این درب های با توجه به خصوصیات خانه ها و ساختمان های ایرانی طراحی می شوند و هماهنگی بهتری با سازه های ساختمانی ایرانی دارند. این درب های مدرن خصوصیات شگفت انگیزی دارند که عبارت اند از:

  1. ضخامت چهارچوب های دربهای ضد سرقت ایرانی حداقل 5/1 میلیمتر و ضخامت هر یک از لنگه های درب در حدود 0.8 ميليمتر است.
  2. در ساخت قفل های این درب ها از قفل های توپی با کیفیت بهره گرفته می شود.
  3. در رنگ آمیزی این درب ها از رنگ های با کیفیت و مقاوم استفاده می شود که درب را از بروز خراشیدگی حفظ می کند و ظاهری بسیار زیبا به آن می بخشد.
  4. در رنگ آمیزی این درب ها از موادی استفاده می شود که درب را از نور آفتاب و ایجاد رنگ پریدگی محافظت می کند.
  5. رویه ها خارجی درب از جنس متریال های بسیار با کیفیت است که مانند روکشی مقاوم درب را ایمن نگه می دارد.

درب ضد سرقت ارزان چینی

 درب ضد سرقت چینی جز درب های بی کیفیت در بازار فروش درب های ضد سرقت است ولی با این حال طرفدار خاص خود را دارد. مقاومت این درب ها از سایر درب های ضد سرقت به مراتب پایین تر می باشد. این درب ها که نام درب ضد سرقت بر روی آنها نهاده می شود از ورق های آهنی ساخته می شوند و اثری از ورق های فولادی در آن نیست. بالطبع نبود ورق های فولادی در آن سبب پایین آمدن کیفیت درب ضد سرقت می شود. این درب های مستقیما از چین وارد می شوند و ساخت کشور چین هستند.

از آنجایی که درب ضد سرقت ارزان چینی مقاومت بالایی در برابر فشارهای خارجی و یا اقدام به سرقت ندارند استفاده از آنها برای محیط هایی که نیاز به امنیت بالا دارند توصیه نمی شود. این درب های تنها ظاهری زیبا دارند که می توانید برای ایجاد ظاهری زیبا برای ورودی ساختمان و یا محیط کار خود اقدام به خرید آن ها کنید.

خصوصیات درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت ارزان چینی سبک ترین نوع درب های ضد سرقت به شمار می آید. در ساخت این درب ها از ورقه های چوبی و آهنی کم ضخامت بهره گرفته می شود که دال بر بی کیفیت بودن این درب های در برابر سرقت است. خصوصیات این درب ها به این شرح است:

  1.  وزنی در حدود 40 کیلوگرم دارند.
  2. در قسمت داخلی آنها از مقوای فشرده استفاده می شود.
  3. درب های ضد سرقت چینی ارزان رتبه دارند که نسبت به این رتبه بندی مقاومت بهتری را از خود نشان می دهند.
  4. قفل درب های ضد سرقت چینی در برابر سرقت مقاومند و تنها ناکارآمدی آنها از جانب سرقت جنس بدنه درب است.
  5. این درب های شبکه فلزی ندارند.
  6. در ساخت آنها از متریال سبک مانند ورق های آهنی و مقوا بهره گرفته می شود.
  7. قیمت این درب ها بیشتر از درب های ضد سرقت ارزان ایرانی است.

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان ترک

درب ضد سرقت ترک از سری درب های وارداتی هستند که از کشور ترکیه وارد می شوند. کیفیت این درب ها در مقایسه با درب های چینی بسیار بالا است ولی کیفیت آنها با انواع درب ضد سرقت درجه یک ایرانی برابری می کند. در ساخت این درب ها از متریال های با کیفیت و ویژه استفاده می شود. از این متریال ها می توان به چوب با کیفیت و ورق های آهنی آب دیده اشاره کرد. کیفیت بالای این درب های در مقایسه با سایر درب های ضد سرقت باعث شده است این درب ها اولین و آخرین انتخاب خریداران درب های ضد سرقت باشد.

قیمت این درب ها به دلیل وارداتی بودن و کیفیت بالای آنها قیمت به مراتب بالاتری نسبت به درب های ضد سرقت چینی و درب های ضد سرقت ایرانی دارند. برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت ترک ارزان می توانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل کرده و قیمت روز آن باخبر شوید.

خصوصیات درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ارزان  ترک کیفیت بهتری دارد که این کیفیت مدیون خصوصیات منحصر به فرد آن است. از خصوصیات ویژه این درب های می توان به گزینه های زیر اشاره نمود :

  1. این درب ها عایق صدا و رطوبت هستند.
  2. درب های ضد سرقت ترک در برابر حرارت و آتش سوزی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.
  3. این درب ها آزمون خود در برابر بلاهایی مانند زلزله نیز مقاومند و ترک نمی خورند.
  4. در ساخت این درب ها از دو لایه فلز بهره گرفته می شود.
  5. چوبی که در ساخت این درب ها استفاده می شود از جنس چوب های با کیفیت و طبیعی است.
  6.  ضخامت چهارچوب درب و لنگه های آن برای آنکه بتوان بر روی آن نام درب ضد سرقت گذاشت بسیار ایده آل است.
  7. فناوری که در ساخت این درب استفاده می شود آن را در برابر ساییدگی و خراشیدگی ایمن می کند.
  8. این درب ها مقرون به صرفه اقتصادی هستند.

درب ضد سرقت  سری اکونومی

نوعی دیگر از درب ها وجود دارد که به آنها درب ضد سرقت ارزان اکونومی گفته می شود. این درب ها در بین درب های ضد سرقت از حداکثر ایمنی برخوردار هستند و در این زمینه حرف اول را می زنند. درب های اکونومی از شکیل ترین درب های ضد سرقت به شمار می آیند به نحوی که به ظاهر بسیار زیبا محبوبیت دارند. این درب های نیز ساخت کشور ترکیه هستند و به صورت وارداتی از این کشور وارد می شوند. چوبی که در ساخت این درب ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس راش آن هم نوع طبیعی آن است.

چوب راش نه تنها مقاومت بالای دارد بلکه ظاهری منحصر به فرد نیز به در می بخشد. اگر در پی خرید یک درب ضد سرقت ارزان، با کیفیت و در عین حال زیبا هستید خرید درب ضد سرقت اکونومی بهترین گزینه است. اگر در تشخیص درب اکونومی از سایر درب های مشکل دارید می توانید به راحتی به فروشگاه ما اطمینان کنید.

خصوصیات درب ضد سرقت اکونومی

درب های ضد سرقت اکونومی ساخت کشور ترکیه هستند که خصوصیات شگفت انگیز آنها سبب محبوبیت در بین مردم شده است. اغلب افرادی که اقدام به خرید درب ضد سرقت می کنند در همان ابتدا درب های ضد سرقت اکونومی را در لیست خرید خود قرار می دهند. از این خصوصیات شگفت انگیز می توان به این موارد خاص و ویژه اشاره کرد:

  1. روکش این درب ها از جنس راش طبیعی است.
  2. در ساخت فضای داخلی آن از فولاد نیز بهره گرفته شده است.
  3. سازه آن بسیار مقاوم و مستحکم است.
  4. عایق بودن آن در برابر صوت و رطوبت نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن است.
  5. این درب ها از لوکس ترین و شیک ترین درب های ضد سرقت محسوب می شوند.
  6. در ساخت چهار چوب آنها از فلز با کیفیت بهره گرفته شده است.
  7. وزن این درب های در حدود 150 کیلوگرم است.
  8. قفل ایمنی این درب ها از بهترین نوع قفل های ایمنی برای درب های ضد سرقت است.
  9. برشکاری ها و شکاف های ایجاد شده در داخل درب های به گونه ای طراحی شده است که امکان باز کردن آنها به صفر می رساند.

قیمت و خرید درب ضد سرقت ارزان

قیمت درب های ضد سرقت ایرانی در مقایسه با سایر درب ها پایین تر است که این قیمت کمتر به دلیل تولید داخل بودن آن است. سایر درب های ضد سرقت مانند درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت اکونومی که درب های وارداتی محسوب می شوند قیمت به مراتب بالاتری از درب های ایرانی دارند. قیمت درب های ضد سرقت به دلیل نوسانات ارز دائم در حال نوسان است. نوسان قیمت درب های ضد سرقت تنها به نوسان قیمت درب های وارداتی ختم نمی شود و این نوسان برای درب های ایرانی نیز هست. این نوسان به دلیل نوسان قیمت متریال های بکار گرفته شده در آن است. برای اطلاع از قیمت و خرید نهایی این هر یک از این درب ها می توانید با تیم فنی فروش تماس بگیرید و یا برای خرید حضوری به آدرس درج شده مراجعه کنید.

 مزیت های استفاده از درب های ضد سرقت

استفاده از درب های ضد سرقت مزایای بسیاری دارد که این مزایا عبارت اند از:

  1. ضد سرقت بودن
  2. سهولت در نصب درب و کمترین زمان
  3. تنوع در رنگ ها
  4. تنوع در نوع برجستگی و طرح های درب
  5. عایق بودن نسبت به عوامل مختلف محیطی
  6. قابلیت نصب قفل دیجیتال
  7. قابلیت نصب دستگاه ها دزدگیر
  8. تولید و ساخت در ابعاد های کاملا استاندارد
  9. و...

شما میتوانید در مجموعه دژ درب ضد سرقت ارزان را با قیمت مناسب و با خدمات پس از فروش به صورت سفارشی در ابعاد مختلف تهیه کنید.

 

    ثبت نظر